Heineken Slovensko je viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 % a s viac ako 600 zamestnancami. Heineken Slovensko a.s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy. V roku 2017 spoločnosť svoje portfólio ciderov obohatila o značky Lišiak zo Sadu a Stassen.

HR Data Specialist

Šikovný/á dátovýá analytik/analytička do nášho HR tímu

Do nášho HR tímu hľadáme posilu, hlavičku, ktorá bude mať dáta, správu bonusov, odmien a reporting v malíčku. Ak premýšľaš analyticky, máš rád/a čísla, prácu s dátami, Excel a poriadok, hľadáme práve Teba!
Tak neváhaj a pošli nám životopis spolu s motivačným listom!

Pracovná náplň

HR Reporting a HR systémy:

• Navrhovanie a vyhodnocovanie HR KPIs a HR dashboardov
• Reporting v oblasti HR podľa požiadaviek interných zákazníkov a nadriadeného (štruktúra odmeňovania, miera plnenia bonusových ukazovateľov, dochádzka, fluktuácia, absencie, FTE a podobne)
• Rozvoj reportingového toolu, komunikácia s IT oddelením a dodávateľom riešenia ohľadne správneho nastavenia, automatizácia reportov,
• Pravidelný reporting voči externým spoločnostiam podľa potreby. Spolupráca pri zavádzaní HR informačných systémov
• Aktívne zapojenie pri zavádzaní a zmenách HR informačných systémov

Bonusy:

• Príprava podkladov pre vyhodnocovanie bonusov jednotlivých oddelení,
• Zodpovednosť za vyhodnocovanie bonusov v súlade s internou bonusovou politikou a za prípravu a správnosť podkladov pre mzdy,
• Navrhovanie zmien a zlepšení v oblasti bonusovej politiky,
• Zodpovednosť za správne nastavenie a vyhodnocovanie cieľov v internom systéme pre performance management,
• Komunikácia s centrálou - riešenie otázok a problémov s centrom pre podporu systému pre performance management, účasť na online školeniach o novinkách a odovzdanie získaných informácií ďalej do spoločnosti vhodnou cestou

Benefitný systém:

• Navrhovať, administrovať a spravovať benefity pre zamestnancov spoločnosti
• Monitorovanie čerpania benefitov, podpora zamestnancov v otázkach ohľadne benefitného programu
• Proaktívne navrhovať, aktualizovať a implementovať zmeny v benefitnom systéme
• Zabezpečovať pravidelný tok informácií medzi našou a dodávateľskou spoločnosťou za účelom udržiavania vždy aktuálnych dát v aplikácii kafetérie, ktorá podporuje benefitný program - nástupy a výstupy zamestnancov, aktualizácia bodových rozpočtov, správa obsahu aplikácie

Ostatné:

• Podporovať procesy týkajúce sa mzdových úprav v súlade s platnou politikou odmeňovania
• Príprava prezentácií a ad-hoc reportov podľa aktuálnej potreby
• Navrhovanie zlepšení, identifikácia oblastí pre zlepšenie a zefektívnenie procesov v pridelených oblastiach zodpovednosti
• Zodpovednosť za pravidelnú aktualizáciu smerníc z pridelených oblastí zodpovednosti
• Príprava dokumentov personálnej administratívy v prípade zastupovania

Informácie o odmeňovaní

Základná mzda od 1.400 € brutto v závislosti od pracovných skúseností + ročný bonus podľa výkonu až do 14%

Čo ponúkame navyše

• Zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• Zľavy na nákup produktov v našich firemných predajniach
• Zamestnanecké pivo – prepravka piva na mesiac
• 225 EUR vo forme benefitov podľa vlastného výberu (kultúra, šport, vzdelávanie, wellness)
• Stravovanie prostredníctvom stravovacej karty, denné stravné v hodnote 4 EUR
• Bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca
• Zaujímavú prácu v príjemnom HR kolektíve, kde dostaneš priestor pre rozvoj, ako aj pre realizáciu vlastných nápadov

Požiadavky na uchádzača/ku

• lokalita práce Hurbanovo
• VŠ vzdelanie, ideálne oblasť manažmentu, HR alebo kontrolingu
• znalosť AJ - slovom a písmom
• výborné analytické zručnosti, vzťah k číslam, presnosť
• veľmi dobré PC zručnosti - MS Office, skúsenosti s Excelom
• skúsenosti so SAP - HR modul
• VP sk. B, flexibilita v cestovaní (medzi centrálou v Bratislave a Hurbanovom)
• výborné komunikačné zručnosti, proaktívny prístup
• tímová práca, precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť, prozákaznícka orientácia
• diskrétnosť, pretože budeš pracovať s citlivými informáciami

Termín nástupu

ASAP – November 2021

Kontakt

Heineken Slovensko a.s.
Nicole Slastanova