Heineken Slovensko je viac ako 20 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 % a s viac ako 600 zamestnancami. Heineken Slovensko a.s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy. V roku 2017 spoločnosť svoje portfólio ciderov obohatila o značky Lišiak zo Sadu a Stassen.

Category Manager - OFF Trade

Pivná kategória patrí u našich najväčších zákazníkov medzinárodných aj národných potravinových sietí k tým najsilnejším. Budovanie vyváženej pivnej kategórie, ktorá prinesie obojstranný obchodný prospech a prispeje k rastu zákazníka je jednou z našich dôležitých priorít.

Obsadzujeme pozíciu Category Managera, ktorý na základe analýz predajných interných a externých dát prináša našim obchodným partnerom odporúčania na zmeny v rámci pivnej kategórie na ich prevádzkach.

Hlavné oblasti náplne práce:
• Navrhovať plánogramy na vystavenie pivnej kategórie, ktoré musia vychádzať z údajov o:
- Správaní konzumentov
- Vývoji a trendoch
- Trhovej situácii
- Stratégie obchodného partnera
• Tvoriť a budovať dlhodobé plány a stratégie pre rast kategórie
• Úzko spolupracovať s obchodným tímom a predkladať zákaznické a spotrebiteľské insighty do stratégie vedúce k rastu
• Definovať rozhodovací strom konzumenta na základe prieskumov správania sa konzumenta
• Monitorovať a analyzovať dopady zmien plánogramov v rámci kategórie
• Viesť CATMAN projekty vedúce k optimalizácii rangu a s tým súvisiacim merchandisingom
• Aktívne rozvíjať vzťahy s veľkými zákazníkmi v danej kategórii

Čo očakávame

Ideálny kandidát je skúsený na cieľ orientovaný obchodník s vynikajúcimi komunikačnými a negociačnými schopnosťami, ktorý rád posúva svoje hranice aj hranice businessu stále o niečo dopredu.

Očakávame:
- aktívnu znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- aktívny vodič sk. B
- obchodno-analytické schopnosti
- prácu s MS Office, znalosť systému SAP výhodou
- preukázateľné obchodné úspechy a skúsenosti v segmente FMCG
- schopnosť pracovať samostatne aj ako člen tímu
- ukončené VŠ štúdium obchodného alebo marketingového zamerania
- výborné organizačné schopnosti
- vynikajúce schopnosti nadväzovať nové kontakty a budovať obchodné vzťahy

Termín nástupu

ASAP

Informácie o odmeňovaní

Hrubá základná mesačná mzda od 1800 € odvíjajúca sa od seniority a skúseností kandidáta. Okrem základnej mzdy má zamestnanec nárok na variabilnú prémiu po splnení stanovených cieľov a rozsiahly benefitný balíček.

Čo ponúkame navyše?

- zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti (ocenenie európsky zamestnávateľ roka 2017, TOP 5 Najzamestnávateľ Profesia 2018)
- mobilný telefón, služobný automobil, parkovacie miesto
- zamestnanecké pivo – prepravka piva na mesiac
- benefity podľa vlastného výberu z firemnej kafetérie
- stravovacia karta, denné stravné v hodnote 4 EUR, s príspevkom od zamestnávateľa nad rámec zákona
- zľavy na nákup produktov v našich firemných predajniach
- bonus za úspešné odporúčanie nového zamestnanca
- extra úrazové poistenie počas pracovnej doby
- kompletné lekárske prehliadky

Informácie pre uchádzača

Pozíciu hľadáme pre našu centrálu v Bratislave. Práca bude zahŕňať aj služobné cesty v rámci aj mimo Slovenska.

Svoje životopisy spolu s motivačnými listami posielajte na Oddelenie ľudských zdrojov kliknutím na kolonku "Odpovedať". Takto sa dostanú do našej internej databázy, kde je zaručené, že sa s nimi bude ďalej pracovať.

Termín ukončenia výberového konania: september 2019

Kontakt

Heineken Slovensko a.s.
Nicole Slastanova